שבועות היום בשש, וניתן להגיע באופן ספונטני :)
ועדת תרבות | עדכון אחרון: 23/05/2026 09:08
גם אם לא נרשמתם - עדיין אפשר לבוא לארוחה הקהילתית 👏🏻🥙
מה צריך להביא?
🥗 מנה חמה, סלט וקינוח, בהתאם לכמות המשתתפים
🍽️ כלים רב פעמיים, וכדאי גם מחצלת, אם לא יהיה מקום בשולחנות
🍷🍻 שתייה אלכוהולית - בירה, יין אם בא לכם (תהיה פינת קפה ומים)
המזנון משותף חברתי קהילתי ומלא כל טוב!!!!
מחכים לכם באהבה! 💜








