יומן אירועיםטלפוניםפניותשעות פתיחהטפסיםחירוםחוגיםעץ בגבעה

כבר נרשמתם לארוחת שבועות?

ועדת תרבות | עדכון אחרון: 21/05/2026 08:34

היום עוד ניתן להירשם לארוחת שבועות, ולהילקח בחשבון במניין השולחנות והכיסאות! 👏🏻👏🏻🙌🏻
כמובן שניתן יהיה להירשם גם מחר ומחרתיים או להגיע ספונטנית - רק הביאו מחצלת ליתר ביטחון🙏🏼
להרשמה:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfXngBdj-1lhPohAT7lZye1CNrKzSA6hEt2EE9ID4EYYIGleQ/viewform?usp=header

מחכים לכם - גם אם תגיעו רק לטקס או להרקדה

העיקר להיות ביחד!

 

באהבה 🧡

ועדת תרבות

מודעה.jpeg