כבר נרשמתם לארוחת שבועות?
ועדת תרבות | עדכון אחרון: 21/05/2026 08:34
היום עוד ניתן להירשם לארוחת שבועות, ולהילקח בחשבון במניין השולחנות והכיסאות! 👏🏻👏🏻🙌🏻
כמובן שניתן יהיה להירשם גם מחר ומחרתיים או להגיע ספונטנית - רק הביאו מחצלת ליתר ביטחון🙏🏼
להרשמה:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfXngBdj-1lhPohAT7lZye1CNrKzSA6hEt2EE9ID4EYYIGleQ/viewform?usp=header
מחכים לכם - גם אם תגיעו רק לטקס או להרקדה
העיקר להיות ביחד!
באהבה 🧡
ועדת תרבות








