לתושבים שלום,
פתחו יומנים ורישמו בתאריך 9.6.26 יום שלישי בין השעות 17:30-21:30בברמוזה יום יתקיים התרמות דם
ניתן להכנס לקובץ המצורף ולהירשם (ניתן להגיע גם ללא רישום)
מצפים לראות את כולכם.ן